ניתן לייצר דלתות כיבוי אש מכמה חומרים. מדובר בעץ, פלדה או פיברגלס ורוב היצרנים יספקו את המידע הדרוש להחלטה. לעיתים קרובות ניתן לקבוע זאת על ידי בקשת. המידע שיאפשר את קבלת ההחלטה הטובה ביותר על תיקון דלתות כיבוי תלוי בסוג המדובר.

דלתות כיבוי אש וכל המידע שאתם צריכים לדעת

דלתות פלדה נחשבות לחומר הנפוץ ביותר לדלתות אש. הם משמשים גם לייצור דלתות רבות אחרות, כולל דלתות המשמשות במוסכים. דלתות אלו קלות מאוד להתקנה אך הבעיה בהן. היא שהן כבדות מאוד וזה מגביל את השימוש בהן כדלתות לכניסות למוסך. לכן השימוש היחיד שיש להם הוא כדלתות גישה לבניינים אלה.
עץ הוא אפשרות נוספת, אם כי הוא כבד בהרבה מפלדה או פיברגלס. סוג העץ הנפוץ ביותר המשמש לדלתות אש הוא אלון, מהגוני או ברוש. אם כי ניתן למצוא אותם גם בדובדבנים, אגוזים וסוגים אחרים של עץ קשה. קל לעבוד איתם, אך הם אינם מסוגלים להציע בידוד וביטחון רב בהשוואה לחומרים אחרים. על מנת להבטיח הגנה מקסימאלית לרוב מצויד במנגנון לסגירה עצמית.

פיברגלס הוא אלטרנטיבה פחות יקרה, אם כי היא לא חזקה כמו החומרים האחרים. הם אמנם עמידים מאוד ויכולים לעמוד בטמפרטורות קיצוניות. החיסרון היחיד הוא שהם לא מסוגלים למנוע עשן להיכנס לבניין כשהם נסגרים אוטומטית. זה אומר שצריך לשמור עליהם כל הזמן. אם אתם מתכוונים להתקין דלתות אש רגילות, סביר להניח שלא תתקלו בבעיות אי אפשר להיסגר אוטומטית.

לעיתים ניתן למצוא כי גם מיטב יצרני דלתות האש לא יכולים להבין היטב את צרכיהם של מבנים מסחריים. זה במיוחד המקרה אם הם חסרי ניסיון בעבודה. לכן, חובה שתחפש מומחה שיוכל לספק לך ידע מקיף על כל היבטי ההתקנה והתחזוקה של דלתות אלה. גם אם תחליט ללכת עם אחד מספקי המומחים, עליך עדיין לבצע מחקר משלך בכדי להבטיח שהם מנוסים בהתקנה ובאחזקת דלתות המדורגות אש בבניינים מסחריים גדולים.

דלתות כיבוי אש

סוגי דלתות שונים אוטומטיות

ההבדל הבסיסי בין דלתות אוטומטיות לדלתות המקובלות יותר הוא שהראשונות אינן פועלות לבד. הם מסתמכים על תנועות של קפיץ המאפשר להם להיסגר ולהיפתח. התקנת דלתות כאלה תהווה חלק בלתי נפרד מבניית הבניין הכוללת ולא ניתן לעקוף אותה.

חשוב מאוד כי התקנת דלתות האש תושלם על ידי אנשי מקצוע מוכשרים אשר מנוסים בעבודה מסוג זה. הם אמורים להיות מסוגלים להדגים בפניכם כי הדלת תפעל כנדרש במהלך החורף ותישאר בטוחה ומאובטחת לאורך כל השנה. בתהליך ההתקנה, יש לנקוט בזהירות מיוחדת כדי שלא תתקין את הקפיצים נמוכים מדי או שלא יהיה להם אורך מספיק כדי לפנות את הפתח הדרוש לדלת. אם הם קצרים מהאורך הנדרש, קיימת אפשרות שהם יתנתקו במועד מאוחר יותר. בנוסף, מומחים אלה צריכים להיות מסוגלים להראות לך כי לאחר התקנתה, הדלת לא תדרוש שינויים נוספים בכדי להתאים לדרישות העתידיות.

בכל הנוגע לתיקון הדלת האוטומטית, הבעיות הנפוצות ביותר בפני רבים הן: שחרור תפס הדלת לאחר סגירתו; צליל סגירה רועש שמגיע מהדלת; דלתות שאינן נסגרות כראוי; דלתות שנדבקות או מתקבלות עם פתיחתן; ותריסי דלתות אש שחוקים או פגומים. תדע שכולם נובעים מתהליכי התקנה לקויים. הדרך הטובה ביותר לזהות את הגורם לבעיות מסוג זה היא לבקש מהספק להראות לך תצלומי דוגמה המציגים את התריסים שנחתכים; מיקום קווי החיתוך ואופן הרכבת הדלת כולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *